Regulamin sklepu

I. Regulamin Sklepu Internetowego
Postanowienia ogólne Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego futer.pl. Sklep prowadzi Bartłomiej Miszczak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Bartłomiej Miszczak, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Opieńskiego 4a/1, 60-685 Poznań, NIP 5562492867, REGON 302036292, zwany dalej Sprzedawcą. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
adres poczty elektronicznej: kontakt@futer.pl;
pod numerem telefonu: +48 661 491 549.

Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.futer.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall. Definicje

II. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Dni robocze– są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient– osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;

Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Konto– przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;

Konsument– Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;

Przedsiębiorca- Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;

Regulamin– niniejszy dokument;

Towar– produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;

Umowa sprzedaży– Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

Usługi– usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 42.x lub nowszej, Firefox w wersji 48.0 lub nowszej, Chrome w wersji 50 lub nowszej, Opera w wersji 50 lub nowszej, Safari w wersji 10.x. lub nowszej,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest przelewy24.pl
Obsługiwane typy kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic

IV. Odstąpienie od umowy i zwroty:

1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od momentu wysłania przedmiotu zamówienia na wskazany adres e-mail. Kupujący może odstąpić od umowy, informując Sprzedającego: Bartłomiej Miszczak ul. Henryka Opieńskiego 4A/1, 60-685 Poznań, e-mail: kontakt@futer.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej.
2. Sprzedający niezwłocznie odpowie Kupującemu na e-mail (podany przy zawarciu umowy lub inny, jeżeli jest podany w złożonym oświadczeniu) z otrzymanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży złożonego przez Kupującego, zwrócić mu dokonane przez niego płatności, za wyjątkiem kosztu dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Sprzedającego z żadnymi dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem pod pkt.6. IV punktu regulaminu.
4. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że odbierze Towar od Kupującego, Sprzedającemu przysługuje prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
5. Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwracany Towar powinien zostać wysłany przez Kupującego na adres: Bartłomiej Miszczak ul. Henryka Opieńskiego 4A/1, 60-685 Poznań
6. W wypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W konsekwencji, Sprzedający nie jest zobowiązany do odebrania przesyłki odesłanej za pobraniem oraz innych przesyłek, które wiążą się dla Sprzedawcy z koniecznością spełniania świadczenia pieniężnego.
7. Do chwili przyjęcia zwrotu Towaru przez Sprzedającego, Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za Towar. Zwracany Towar musi być kompletny, nie może nosić śladów używania, musi być oryginalnie zapakowany.
8. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne.
9. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.

V. Termin dostawy.
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, licząc od daty złożenia zamówienia, chyba że w opisie produktu podano krótszy termin. Zamówienie zostanie dostarczone do klienta w terminie wskazanym przez wybraną metodę dostawy (Paczkomat InPost). Koszt dostawy podany jest w koszyku zakupowym. W przypadku pytań dotyczących dostawy, prosimy o kontakt.

VI. Reklamacje
1. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@futer.pl
2. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Odpowiedź w sprawie rozpatrzenia reklamacji Kupujący otrzyma mailowo,  w formie odpowiedzi na wysłaną reklamację. Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, środki zostaną zwrócone Kupującemu w ciągu 14 dni.

Shopping Cart
Scroll to Top